טיפול מילוי קמטים להעלמת קמטים בחיפה

טיפול מילוי קמטים, המכונה גם חומרי מילוי עוריים או חומרי מילוי להזרקה, הוא הליך קוסמטי לא ניתוחי המשמש להפחתת הופעת קמטים וקמטוטים בפנים. במהלך הטיפול מוזרק לעור חומר דמוי ג’ל להוספת נפח ושמנמן של האזור המטופל. זה עוזר להחליק קמטים, להחזיר נפח שאבד, ולשפר את קווי המתאר של הפנים.

חומרי מילוי עוריים עשויים בדרך כלל מחומצה היאלורונית, חומר טבעי המצוי בגוף המסייע בהלחנת והוספת נפח לעור. הם יכולים לשמש לטיפול באזורים שונים בפנים, כולל המצח, הרקות, הלחיים, השפתיים וסביב הפה והאף.

ההליך מהיר יחסית ודורש זמן השבתה מינימלי, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מי שמחפש דרך לא פולשנית להצעיר את המראה שלהם. עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך לפני כל טיפול קוסמטי כדי לוודא שהוא מתאים לך ולדון בסיכונים ותופעות לוואי פוטנציאליים.

 

ליעוץ חינמי או קביעת תור עוד היום, חייגו אלינו למכון: 077-555-87-90 📞 או השאירו הודעה 

טיפול קמטים בחיפה

מי צריך טיפול מילוי קמטים ל-העלמת קמטים?

ככל שחולפות השנים עורך מאבד בהדרגה את האלסטיות הטבעית וייתכן ששמת לב להופעתם של קמטים ראשונים על פני העור, עם הזמן, הפנים מאבדות מהנפח, קמטי פנים מעמיקים ואת מבחינה שמראה פנייך אינו תואם את הרגשתך הצעירה, ומכאן מתחיל החיפוש אחר טיפול ל-העלמת קמטים.
כעת תוכלי לשים סוף לתהליך זה!

 

איך מתבצע תהליך מילוי קמטים בפנים?

החומצה ההיאלורונית ממלאת את הקמטים ומחליקה את פני העור, פשוט מדהים!, והאנטי- אוקסידנט מניטול מסייע לקבלת תוצאות אופטימליות, חומר המצוי באופן טבעי בפירות וירקות ומסייע ל:

  • צמצום השפעתם השלילית של הרדיקלים החופשיים על תהליכי הזדקנות העור.
  • הפחתת סימני אדמומיות ונפיחות שלאחר הזרקה.
  • הארכת משך תוצאת הטיפול ב-העלמת קמטים.

חומצה הילורונית נמצאת בשימוש נרחב לטיפול ב-העלמת קמטים ומהווה בסיס למרבית חומרי מילויקיימים בעולם. האנטי- מניטול הינו טבעי, בטוח ונספג לחלוטין ע”י הגוף, מוצרי היופי של חומצה הילורונית נועדו להפחית קמטים בלתי רצויים, לייצב את תווי הפנים, מילוי שפתיים ובתוך כך להשיג מראה צעיר ורענן.

חומצה הילורונית – חומר המצוי באופן טבעי בגוף, קושרת אליה מים, מספקת לחות ומעניקה נפח לעור, באמצעות הזרקה פשוטה וקלה של חומצה הילורונית ממלאים את הנפח החסר בעור וכך למעשה מישרים את הקמטים, פשוט מדהים איך זה מעלים קמטים.

 

כל כמה זמן יש צורך לבצע טיפול מילוי קמטים?

חומצה הילורונית נספגת עם הזמן ולא נשארת בעור הפנים משמעות הדבר שתוכלי לבצע טיפולים לשימור התוצאה מתי שתבחרי בכך. הספיגה של החומר משתנה מאדם לאדם ולכן ברגע שהקמטים מופעים שוב אפשר להגיע לקוסמטיקאית לטיפול שותף ולהחזיר את עור הפנים להיות חלק יותר ומתוח יותר.

יעילות הטיפול בחומצה הילורונית מאפשר מאפשרת לך לשלוט במראה הפנים, התוצאה נראית לעין מיד עם סיום הטיפול ונשמרת למשך כשנה. אין כל צורך בבדיקת רגישות מוקדמת והתוצאה תתקבל מיד בתום ההזרקה, תוכלי מייד להסתכל במראה ולהשוות, ונורא אשמח אם תמליצי לחברות כשיראו את התוצאות.

ליעוץ חינמי עם קוסמטיקאית מקצועית או קביעת תור עוד היום, חייגו אלינו למכון: 077-555-87-90 📞 או השאירו הודעה 

איך אפשר לעזור?

    איך אפשר לעזור?

    למידע נוסף לגבי מוצרים וטיפולים השאירו פרטים וקוסמטיקאית מקצועית תיצור עמכם קשר